NYHETER

Opus-film nominerad till Publishingpriset 2018

31 augusti 2018 08:22
Opus-film nominerad till Publishingpriset 2018
Opus Bilprovnings reklamfilm ”Opus – för din skull” har nominerats till Publishingpriset i kategorin Filmer som marknadsför tjänster.

Opus Bilprovnings reklamfilm ”Opus – för din skull” har nominerats till Publishingpriset i kategorin Filmer som marknadsför tjänster.

-Vi är väldigt glada för den här nomineringen, säger Marika Ireblad, kommunikationschef för Opus Bilprovning.
   

Opus Bilprovning har tillsammans med reklambyrån Zellout arbetat fram filmen ”Opus – för din skull”.

I filmen presenterar Opus Bilprovning årets tråkigaste brev, som visar hur det kan kännas från att inbjudan till besiktningen landar i brevlådan tills besiktningen är utförd, med budskapet ”För din skull”.

Prisutdelning av Publishingpriset 2018 äger rum 7 november på Berns och Chinateatern i Stockholm.

Förutom vinnarna i de olika kategorierna presenteras också vilka som vinner Grand Prix, som delas ut för bästa film, bästa print och bästa webb.
   

Opus-film nominerad till publishingpriset 2018

   

   

Publishingpriset är en årlig jurybedömd tävling för filmer, webbplatser, tidningar, tidskrifter, böcker och andra trycksaker – på svenska eller engelska. Publishingpriset har sedan år 1990 delats ut för lovvärd redaktionell kommunikation och marknadskommunikation. Printkategorier sedan 1990, webbkategorier sedan 2004 och filmkategorier sedan 2015.

www.publishingpriset.org
  

Opus Bilprovning är ett av Sveriges ledande bilbesiktningsföretag och ingår i Opus Group AB (publ) som är ett bolag med stark tillväxt, noterat på Nasdaq (Stockholmsbörsen). Opus Group, som Opus Bilprovning genom divisionen Vehicle Inspection är en del av, är en ledande aktör på den internationella marknaden för fordonsbesiktning och support för avancerade fordon. Opus hanterar årligen över 25 miljoner besiktningar över världen.

www.opusbilprovning.se