Den nya Besiktningsportalen gör det enklare för företagskunder!

22 april 2014 08:30

Ett enklare fordonsägande, kontroll över fordonsparken och möjligheten att ha alla fordonsuppgifter och brukare samlade på ett och samma ställe – det är precis vad du får i nya Besiktningsportalen för företagskunder.

Tanken med en avreglering är att det ska leda till förbättringar och det vilar ett stort ansvar på oss som aktör efter att vi förvärvat en tredjedel av den statliga bilprovningen - att göra det bättre än tidigare! Vi arbetar med ständiga förbättringar och alla med syfte att det ska bli enklare för alla våra kunder. Som ett ytterligare steg i att göra det enklare för just våra företagskunder så lanserar vi nu den nya Besiktningsportalen!

I den nya Besiktningsportalen har vi tagit tillvara på era önskemål om en portal som enkelt håller ordning på alla era fordon och besiktningar. Vi har samlat den viktigaste fordonsinformationen, alla blanketter, intyg och ansökningar som kan underlätta för dig som företagare. I Besiktningsportalen har vi även gjort det enklare att boka besiktningstid för flera fordon och du kan ansöka om att bli fakturakund hos oss direkt via webben för att få en bättre översikt och underlätta betalningen.

För att du ska slippa hålla ordning på flera inloggningar, för olika organisationsnummer, kan du nu registrera alla företagets organisationsnummer i en enda inloggning direkt i ansökningsformuläret. I den nya Besiktningsportalen ger vi dig som företagskund en bättre kontroll över hela fordonsflottan och för att kunna ge den bästa servicen finns våra kontaktuppgifter för företagskunder registrerade lättillgängligt i portalen.

Ansök redan idag – för en bättre upplevelse och ett enklare fordonsägande!

Ansökan till Besiktningsportalen hittar du på:
https://forms.na1.netsuite.com/app/site/crm/externalcustrecordpage.nl?compid=3683395&formid=19&h=4cd81d9999ac1b95ec2b&redirect_count=1&did_javascript_redirect=T